Naujienos
Grįžti atgal
2014 04 27

PARODA RUSIJOJE STIPRINO „ARIJAUS" RYŠIUS IR PADĖJO SURASTI NAUJŲ KLIENTŲ


„Arijaus" įmonių grupės atstovai Maskvoje, Rusijoje, jau devynioliktą kartą vykusioje tarptautinėje transporto ir logistikos parodoje „TransRussia 2014" šiemet dalyvavo drauge su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įmonėmis. 100 kv. m. dydžio jungtinėje ekspozicijoje savo veiklą pristatė iš viso trylika Lietuvos uosto įmonių.

  

Tarptautiniame renginyje „Crocus Expo" parodų centre krovinių gabenimo ir ekspedijavimo įmonių grupės darbuotojai pristatė „Arijaus" paslaugas, susitiko su esamais ir potencialiais klientais. „Parodrussia201465.JPGa Maskvoje ne tik padeda surasti naujų ryšių, tačiau taip pat suteikia puikią galimybę sutikti klientus, su kuriais bendradarbiavimas sėkmingai klostosi jau ne vienerius metus, taigi ne tik radome naujų kontaktų, bet ir stiprinome esamus ryšius", - džiaugėsi Rinkodaros ir plėtros direktoriaus pavaduotoja Laura Butkevičienė. Tiesa, parodos dalyvė teigė pastebėjusi, jog daugiau klientų pritraukia atskiras stendas, todėl kitąmet greičiausiai vėl bus galvojama apie atskirą įmonių grupės ekspoziciją.  

 

Šiemet „Arijaus" grupė parodoje „TransRussia" akcentavo savo kertines paslaugas - ekspedijavimą, sandėliavimą, negabaritinių krovinių projektų vykdymą, nuosavą autotransportą, laivybos linijų agentavimą bei konteinerinį traukinį „Merkurijus". „Taip pat pristatėme Baltijos šalis kaip tranzitines valstybes kroviniams į ir iš Rytų. Mūsų biurai visose trijose Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, ilgametė patirtis, partneriai, profesionalūs darbuotojai nelieka nepastebėti, todėl parodoje sulaukėme daug dėmesio. Tikimės, kad dalyvavimas parodoje pavirs sėkmingais užsakymais", - kalbėjo L. Butkevičienė.

 

„TransRussia" laikoma pagrindiniu transporto ir logistikos metų įvykiu Rusijos, NVS šalių ir Baltijos valstybių rinkose. Šiais metais renginyje dalyvavo per pusę tūkstančio kompanijų iš kone trisdešimties šalių. Renginyje savo veiklą pristatė apie 25 tūkst. parodos dalyvių, tikėtasi sulaukti daugiau nei 15 tūkstančių tikslinių lankytojų.

 

 

 
Grįžti atgal