
Projektai


Vasaris
2013
2013
Oro kompresorių gabenimas
Klaipėda -Beloozersk ir Novolukoml (Baltarusija)
Krovinys: 4 oro kompresoriai
Vieno ilgis - 8,51 m, plotis - 4,22 m, aukštis - 3,88 m, svoris - 39 t
Krovinį Lietuvoje lydėjo privati palyda, o Baltarusijoje - kelių policijos automobilis.

Sausis
2013
2013
Laivo detalės gabenimas
Iš Klaipėdos konteinerių terminalo į UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla" nugabenta per 15 tonų sverianti laivo detalė.
Pakrautos platformos ilgis - 12,20 m, skersmuo - 5,55 m, aukštis - 2,82 m.
Bendras krovinio svoris sudarė beveik 19 tonų.
Negabaritinis krovinys su policijos palyda pervežtas ankstų sausio 17-tosios rytą.



Sausis
2013
2013
Technologinės įrangos gabenimas
Klaipėda - Smorgon (Baltarusija)
Krovinys: impregnavimo technologinė įranga
Didžiausias krovinio plotis siekė 4,15 m, didžiausias aukštis - 3,35 m.
Krovinį sudarė 27 vnt. įrangos, kuriai pervežti prireikė 13 automobilių.
Krovinį Lietuvoje lydėjo privati palyda, o Baltarusijoje - kelių policijos automobilis.


Gegužė
2011
2011
Gamyklos įrangos gabenimas
Moeskroen (Belgija)- Dzeržinsk (Rusija)
Krovinys: grindų laminato gamyklos įranga
Iš viso reikėjo beveik 150 sunkiasvorių automobilių: 130 buvo su tentinėmis puspriekabėmis (standartiniams kroviniams), 19 - atviri su specialiomis puspriekabėmis (negabaritiniams kroviniams).
Didžiausių krovinių aukštis siekė 4,10 m, plotis - 4,41 m.
Kroviniai transportuoti multimodaliniu būdu: gabenant sausumos ir vandens transportu per Vokietijos ir Latvijos uostus.
Mažesnių parametrų negabaritiniai kroviniai pervežti sausuma (vilkikais su puspriekabėmis) be papildomų perkrovimų.



Lapkritis
2009
2009
Ilgojo krovinio gabenimas geležinkeliu
Kazlų Rūda - Vyšesteblijevskas (Šiaurės Kaukazas)
Gabenta 76 (vnt.) klijuotos medienos konstrukcijos, kurių vienos ilgis 30,25 metrų ir beveik 4 t. svorio
Krovinys buvo transportuojamas ant 18 metrų ilgio geležinkelio platformų, skirtų vežti konteinerius.
Iš viso buvo suformuoti trys junginiai: du iš septynių platformų ir vienas iš 5.
Geležinkeliu krovinys keliavo apie porą savaičių.




Spalis
2008
2008
Reaktorių gabenimas iš Klaipėdos jūrų uosto į AB „Mažeikių nafta”
Klaipėda - Mažeikiai
Įspūdingo dydžio reaktoriai, kurių vieno svoris yra apie 535 tonų, ilgis 32 metrai, o aukštis beveik 6 metrai, maršrutas nusidriekė per 5 rajonus - Klaipėdos, Kretingos, Plungės, Skuodo ir Mažeikių.
Nuo Klaipėdos uosto iki užsakovo teritorijos kelionė užtruko apie 3 paras.
Krovinį gabeno specialūs vilkikai iš Olandijos ir Suomijos.
Reaktoriai buvo gabenami ant specialių platformų, turinčių po 40 ašių (320 ratų).